15 Şubat 2009 Pazar

DEKORATİF PANO

İstenirse de bu tarz kullanılabilinir.Bu panoyu Gelibolu'dan sipariş aldım.Çok yakında ait olduğu duvarda yerini alacak(çünkü kısmet olursa çarşamba günü Gelibolu'ya gideceğim)Kullanacak ev sahiplerine uğur, sağlık, mutluluk,bereket getirsin.O kadar çabuk ve severek,hevesle yaptım ki...

İster bu şekilde kullanılır.


Artık bitmek üzere.


Boyamaya devam ettim.


Milaj kağıdını boyadığım objenin üzerine sabitleyip,desenin üzerinden tükenmez kalemle bastırarak geçtim.İzi çıkınca başladım boyamaya.




Milaj kağıdına deseni çıkardım ve kalan deseni kendim tamamladım.


Bilgisayardan çıktısını aldım.



Önce koltuk yastığının fotoğrafını çektim.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Tek kelimeyle harika olmuş.Çok da modern bir tablo.Alışılmışın dışında.Emeklerine sağlık.canım.öpüyorum.

Yemek Aşığı Kybele dedi ki...

Çok teşekkür ederim canım.bunun üzerine çalışmayı düşünüyorum.Aslında senin yorumun bana müthiş bir fikir verdi.Dönüşte yapacağım bu çalışmada ilham perimi ilan edeceğim.

Muhterem'le Geziye dedi ki...

Merhaba,
İsmek Feshane sergisindeki kumaş işlerinin hangi İsmek'e ait olduğunu sormuşsunuz,
ne yazık ki bilmiyorum.
Eserlerin üzerinde ki etikette eser sahibinin adı ve hangi branştan olduğu yazıyor.
Hangi İsmek'e ait olduğu ne yazık ki yazmıyordu.
Bu arada;
Sizin çalışmalarınızda çok güzel görünüyor,emeklerinize sağlık.

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık.Bayıldım ben bu çalışmana.
Sevgiler.

Adsız dedi ki...

Sanatçı arkadaşım tekrar merhaba
BLOGLARA YOLCULUK ETKİNLİĞİNİ başlattım.Bu sebeple hergün 5 blog tanıtıyorum.
Yarınki tanıtacağım bloglarda sende varsın.
Sevgilerimi yolluyorum.

Adsız dedi ki...

arkadaşım bir blogda tanıtımı gördümde geldim yaptıkların çok emek isteyen ve farklılığı olan çalışmalar başarıların devamını diliyorum sevgiyle kal